Zmluvné podmienky
Zmluvné strany súhlasia s uvedenými podmienkami poskytovania webhostingových služieb projektu Slovaknet. Objednaním služieb prostrednictvom Internetu vyslovuje a potvrdzuje Objednávateľ, rovnako ako Poskytovateľ, svoj záväzok riadiť sa nižšie uvedenými podmienkami rovnako, ako by boli tieto podmienky vytlačené a podpísané vo forme Zmluvy. Tieto Zmluvné podmienky sú platné od 1. 12. 2007 v aktuálnom znení (
Zmluvné podmienky) a záväzné.
-
Úvodné ustanovenia
-
Spoločnost ZONER, s.r.o. vydáva
v súlade s §273 zák. č. 513/1991 Sb. (Obch. zák.)
v platnom znení tieto všeobecné Zmluvné podmienky,
ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy, uzatvorenej medzi:
ZONER, s.r.o.,
so sídlom Kopčianska 94, 851 01 Bratislava,
IČO: 35770929,
zapísanou v obchodnom registre
vedenom Mestským súdom v Bratislave,
oddíl C, vložka 12088, (ďalej len ”Poskytovateľ”) na strane jednej
a
Zákazníkom
(ďalej len ”Zákazník”) na strane druhej.
-
Zákazníkom je fyzická
alebo právnická osoba, ktorej spoločnosť ZONER software s.r.o.
poskytuje služby na základe objednávky služieb, podanej
prostredníctvom siete internet, písomne, osobne,
alebo telefonicky.
-
Objednaním služieb prostredníctvom
siete internet vyslovuje zákazník, rovnako ako poskytovateľ,
svoj záväzok riadiť sa týmito všeobecnými zmluvnými
podmienkami rovnako, ako by tieto podmienky boli vytlačené
a podpísané vo forme zmluvy. Všeobecné Zmluvné podmienky
sú záväzné v platnom aktuálnom znení a sú
verejne prístupné na stránkach www.slovaknet.sk.
-
Zákazník, ktorý uzatvára so spoločnosťou ZONER software zmluvu a nie je majiteľom domény, súčasne prehlasuje, že je oprávnený v mene majiteľa domény jednať. V takom prípade povinnosti vyplývajúce z týchto podmienok prechádzajú aj na majiteľa domény.
- Predmet zmluvy
-
Predmetom zmluvy je záväzok poskytovateľa
zabezpečiť prevádzku ponúkaných webhostingových služieb zákazníkovi a s
tým súvisiace služby v sieti internet a záväzok
zákazníka za tieto služby platiť poplatky podľa platného
cenníka služieb poskytovateľa.
-
Prevádzkou www služieb sa
rozumie najmä poskytovanie služby virtuálneho servera, dátového úložiska, e-mailu, správy DNS záznamov domény a prenosu dát v sieti internet s využitím protokolu HTTP a ďalšie služby s tým súvisiace.
Práva a povinnosti zmluvných strán
-
Poskytovateľ sa zaväzuje sprostredkovať
registráciu doménového mena zákazníka u príslušných
registračných autorít. Poplatky a ďalšie náklady s
registráciou spojené nesie zákazník. Registrácia doménového
mena sa riadi pravidlami a podmienkami príslušných registračných
autorít (správcov domén) a ďalej Pravidlami pre registráciu a správu domén, vydanými spoločnosťou ZONER, s.r.o., ktoré sú v plnom znení k dispozícii na adrese www.slovaknet.sk a ktoré sú pre zákazníka záväzné.
-
Pre zabezpečenie plnohodnotných webhostingových služieb sa poskytovateľ stáva technickým správcom DNS záznamu pre doménové meno. V prípade zmeny DNS záznamu, alebo technického kontaktu domény, nie je ďalej poskytovateľ povinný prevádzkovať dohodnuté služby.
-
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť nepretržitú prevádzku domény zákazníka na základe objednávky služieb, tj. zabezpečí prístup účastníkov siete Internet k www stránkam zákazníka, zabezpečí prístup zákazníka k jeho e-mailovým schránkam, zabezpečí možnosť aktualizovať obsah www stránok prostredníctvom FTP a zabezpečí ďalšie služby, ktoré zodpovedajú objednanému webhostingovému programu.
-
Poskytovateľ je oprávnený
obmedziť alebo pozastaviť poskytovanie služieb, pokiaľ je
ich poskytovanie znemožnené z dôvodov, majúcich pôvod
v činnosti tretích osôb, alebo zásahu vyššej moci (napr.
požiar, povodeň apod.), alebo z dôvodu poruchy na zariadení
iných dodávateľov (napr. výpadky elektrickej energie,
telekomunikačného spojenia atď.), ak týmto udalostiam
nešlo objektívne zabrániť
-
Poskytovateľ je oprávnený
prerušiť poskytovanie služieb na nevyhnutne dlhé obdobie,
pokiaľ je toto prerušenie nutné z dôvodu údržby alebo
opráv zariadení.
-
Poskytovateľ sa zaväzuje
vopred informovať zákazníka o skutočnostiach znemožňujúcich
poskytovanie služieb, pokiaľ sú mu tieto skutočnosti
vopred známe tak, aby mohol zákazník prijať nutné
opatrenia. To sa týka plánovaných opráv a údržby, prerušenia
dodávky elektrickej energie, rekonštrukcie inžinierskych
sietí a pod. Upozornenie bude zverejnené na webových stránkach
poskytovateľa, www.slovaknet.sk.
V prípade závažnejšej alebo dlhšie trvajúcej udalosti bude toto upozornenie zaslané na elektronickú adresu uvedenú na zákaznickom účte v Centre administrácie.
-
Poskytovateľ zabezpečí dostatočné sieťové kapacity pre kvalitný prenos zákazníckych dát do siete internet. Pre jednotlivé www služby sa rozumie dostatočným a neobmedzeným dátovým prenosom päťnásobok priemeru top 25 virtuálnych serverov konkrétneho programu. V prípade prekročenia mesačného prenosu je zákazníkovi ponúknutá zmena programu alebo obmedzenie prenosového pásma.
-
Zákazník je povinný využívať
poskytované služby v súlade s platnými právnymi predpismi
a s týmito podmienkami.
-
Zákazník sa zaväzuje využívať
všetky služby poskytované poskytovateľom len na zákonné
účely. Uchovávanie, prenos, alebo prezentácia akýchkoľvek
informácií, dát, alebo materiálov, ktorých obsah je v rozpore
s právnym poriadkom Slovenskej republiky, s verejným poriadkom,
s dobrými mravmi, alebo so zásadami poctivého obchodného
styku, je zakázaný.
-
Pornografia a obchod so
sexuálne orientovanou tématikou, alebo odkaz (link) na
stránky s takýmto obsahom podlieha špeciálnym podmienkam
a je nutné ho pred uverejnením konzultovať s Poskytovateľom.
Bez predchádzajúcej konzultácie a povolenia poskytovateľa je
zakázané takýto obsah na servery poskytovateľa umiestňovať.
-
Zákazník, ktorý je používateľom licencie internetového programu INSHOP je povinný na svojom internetovom obchode mať viditeľne uvedený text: Prevázkované na Zoner INSHOP s odkazom www.inshop4.sk.
-
Poskytovateľ je oprávnený zverejňovať internetový obchod ako svoju referenciu na svojich webových stránkach a iných reklamných materiáloch.
-
Zákazník sa zaväzuje nešíriť
informácie, ktoré by mohly poškodiť poskytovateľa, jeho
dobré meno, alebo tretiu osobu a nepoužívať a nešíriť
akékoľvek nástroje, alebo prostriedky, ohrozujúce bezpečnosť
siete internet a dátovej siete poskytovateľa, alebo umožňujúce
ich narušovanie.
-
Zákazník je povinný rešpektovať
autorské a iné práva tretích osôb, najmä práva duševného
vlastníctva, ako napríklad práva k obchodnej firme,
autorské práva k software, k filmovým, hudobným a fotografickým
dielam alebo práva k ochranným známkam.
-
Zákazník nie je oprávnený rozosielať prostredníctvom poskytovaných služieb žiadnu nevyžiadanú poštu - tzv. spam, alebo sprostredkovať rozosielanie nevyžiadanej pošty tretej strane. Pokiaľ to urobí, môže to byť dôvodom na prerušenie prevádzky služieb, alebo k okamžitému zastaveniu prístupu k zákazníkovmu poštovému účtu.
Zákazník ďalej nie je oprávnený využívať poskytované služby na zasielanie hromadnej korešpondencie a hromadných obchodných e-mailov bez súhlasu poskytovateľa.
Poskytovateľ je oprávnený obmedziť technickými prostriedkami množstvo a veľkosť odosielaných e-mailov a kedykoľvek zmazať bez upozornenia ešte neodoslané, opakujúce sa e-maily z jednej adresy, ktoré budú zaťažovať servery alebo obmedzovať služby pre ostatných použivateľov.
-
Zákazník sa zaväzuje, že
do diskového priestoru vyhradeného k jednej prevádzkovanej
doméne nebude umiestňovať súbory patriace k inej, komerčne využívanej prezentácii,
resp. inej doméne, na ktorú sa potom bude explicitne
odkazovať v rámci aliasingu či snahy o prevádzkovanie
vicerých domén na jednom diskovom priestore pomocou skriptového
presmerovania, teda tzv. “redirectom“.
-
Zákazník je povinný nevyužívať
poskytované služby spôsobom, ktorý by mohol spôsobiť
preťaženie siete Internet alebo dátovej siete poskytovateľa,
majúcim za následok zníženie rýchlosti prenosu dát,
čiastočný, alebo úplný výpadok siete. Zákazníkovi prevádzkujúcemu
program, ktorý oproti pôvodne objednanému programu
využíva veľký objem systémových zdrojov virtuálnych
serverov (napr. CPU, operačnú pamäť, diskový priestor
apod.), bude daná možnosť prejsť na adekvátny program,
za poplatok rozšíriť poskytované služby, alebo zodpovedajúcim
spôsobom obmedziť využívanie systémových zdrojov na prijateľnú
úroveň.
-
Zákazník je povinný zabezpečiť obsah svojich stránok a kód aplikácií tak, aby ho nebolo možné zneužívať. Prevažne sa jedná o zabezpečenie ochrany proti automatom zneužívajúcim formuláre, plniacim databázy a proti phisingu a ďalším zneužívajúcim praktikám. Ak používa aplikácie tretích strán, je povinný vykonávať ich upgrade a v prípade nájdenia exploitu čo najskôr zabezpečiť zabránenie zneužitiu.
-
Akékoľvek porušenie článkov
3.8 až 3.18, alebo akékoľvek iné jednanie, ktoré je možné spravodlivo
označiť za zneužitie poskytovaných služieb zákazníkom,
je považované za podstatné porušenie tejto zmluvy a
v takom prípade je poskytovateľ oprávnený okamžite
obmedziť, alebo prerušiť poskytovanie služieb zákazníkovi
a to aj bez predchádzajúceho oznámenia. Poskytovateľ obnoví
poskytovanie služieb zákazníkovi na základe jeho žiadosti
po zaplatení príslušného poplatku podľa platného cenníka
poskytovateľa.
-
Poskytovateľ je oprávnený, na základe vlastného uváženia, pri porušení bodov 3.17 a 3.18 presunúť aplikáciu/prezentáciu zákazníka do vyhradeného priestoru bez nutnosti prerušenia služieb. Zákazníkovi je nová služba vyúčtovaná podľa platného cenníka služieb.
-
Poskytovateľ môže pre zabezpečenie služieb využívať ku kontrole software tretích strán, napríklad antivírusové riešenia, ktoré môžu automaticky opravovať či mazať časti zákazníckych prezentácií. V prípade zistenia nebezpečného obsahu môže poskytovateľ vykonávať manuálne úpravy v zákazníckom priestore.
-
Za umiestnenie závadného obsahu
podľa článkov 3.9 a 3.10 na server sa zákazník zaväzuje
uhradiť bez výhrad Zmluvnú pokutu vo výške 3300 € za poškodenie dobrého mena poskytovateľa. Za akékoľvek iné porušenie zmluvných podmienok podľa článku 3.14 uhradí zákazník poskytovateľovi Zmluvnú pokutu vo výške 330 € za každé takéto porušenie.
-
Poskytovateľ má právo zamietnuť
sprevádzkovanie skriptu/komponentu bez ďalšieho vysvetlenia.
-
Poskytovateľ sa zaväzuje
nakladať s informáciami, ktoré o sebe uviedol zákazník
plne v súlade s ustanoveniami zákona č. 101/2000 Zb.,
o ochrane osobných údajov. Poskytovateľ je oprávnený
poskytnúť uvedené informácie príslušným registračným
autoritám a ďalším subjektom, pokiaľ je to nevyhnutné
na plnenie podmienok zmluvy a v prípade dôvodného podozrenia,
že spôsob využívania poskytovaných služieb zákazníkom
by mohol naplniť skutkovú podstatu trestného činu,
priestupku alebo iného správneho deliktu, tiež orgánom
činným v trestnom konaní alebo príslušnému správnemu
úradu.
-
Zákazník týmto udeľuje počas
trvania zmluvy poskytovateľovi oprávnenie zhromažďovať,
spracovávať, uchovávať a používať údaje, ktoré o sebe
uviedol zákazník, na účely informačných a účtovacích
systémov poskytovateľa a na využitie v rámci marketingových
akcií poskytovateľa, za účelom vývoja a zlepšenia služieb,
informovania zákazníka o nových produktoch poskytovateľa
a uvedenia v referenciách. Poskytovateľ je správcom osobných
údajov zákazníka, uvedených v objednávke služieb v zmysle
zák. č. 101/2000 Zb. Zároveň zákazník súhlasí s tým,
že niektoré údaje, poskytnuté v súvislosti s objednávkou
služieb, môžu byť verejne prístupné, napríklad pri
zadaní dotazu na konkrétne doménové meno ako spracovaný
výstup z databázy majiteľov registrovaných domén.V prípade meškania zákazníka s úhradou platby za využité služby o viac ako 3 mesiace je poskytovateľ oprávnený túto skutočnosť zverejniť. Zákazník
si je vedomý, že v záujme zabezpečenia kvalitných služieb
v oblasti webhostingu, môžu byť v prípade preukázateľne
neuhradených poplatkov za služby a vyhýbania sa jednaniam
o ich úhrade, jeho údaje poskytnuté ostatným poskytovateľom
rovnakých či podobných služieb v tejto oblasti v Slovenskej
republike. Zákazník výslovne súhlasí so zasielaním
obchodných správ v zmysle zákona č. 480/2004 Zb.,
v znení neskorších predpisov, spoločnostou ZONER, s.r.o.
na adresu jeho elektronickej pošty.
-
Zákazník je povinný udržiavať v klientskom Centre administrácie na adrese https://admin.slovaknet.sk presné a aktuálne údaje o svojej osobe, spoločnosti. Obzvlášť dôležité je mať správne uvedený fakturačný kontakt, tj. e-mail na ktorý je odosielaná fakturácia. Akékoľvek zmeny svojich identifikačných, fakturačných a kontaktných údajov je nutné neodkladne aktualizovať. Zákazník je takisto povinný zmeny oznámiť príslušnej registračnej autorite.
-
Zákazník je oprávnený požiadať o zmazanie svojho klientského účtu v Centre administrácie v prípade ukončenia využívania služieb poskytovateľa a za predpokladu neexistencie finančných záväzkov voči poskytovateľovi.
-
Poskytovateľ je oprávnený
v priebehu trvania zmluvy zmeniť tieto Zmluvné podmienky
alebo cenník služieb. Takáto zmena bude oznámená zákazníkovi
na elektronickú adresu, uvedenú na administratívnom účte zákazníka,
a to najneskôr do 30 dní vopred, ako
má zamýšľaná zmena nadobudnúť účinnosť. Pokiaľ zákazník
nedoručí do 30 dní od tohoto oznámenia poskytovateľovi
písomnú výpoveď zmluvy o poskytovaní služieb, považuje
sa toto za súhlas s novým znením zmluvných podmienok
alebo cenníka služieb poskytovateľa. Toto oznámenie sa
netýka zavedenia nových programov a služieb poskytovateľa.
Poplatky za služby a platobné podmienky
-
Zákazník je povinný platiť
príslušné poplatky za služby podľa aktuálneho platného
cenníka najneskôr do dátumu splatnosti, uvedeného na výzve k platbe.
-
Poskytovateľ zašle zákazníkovi
na základe jeho objednávky výzvu k platbe na elektronickú
adresu, uvedenú v Centre administrácie (fakturačný kontakt), vždy na začiatku príslušného fakturačného obdobia, ktorého sa výzva k platbe týka.
-
Výzva k platbe, zaslaná
prostredníctvom elektronickej pošty obsahuje všetky
údaje potrebné na vykonanie úhrady za objednané služby.
Zákazník uznáva takto zaslanú výzvu k platbe za
podklad na úhradu a obe Zmluvné strany považujú tento
spôsob zaslania za celkom transparentný a zaväzujú sa
rešpektovať ho rovnako, ako by táto výzva k platbe bola zaslaná
v tlačenej podobe. Výššie uvedený postup nevylučuje možnosť
zaslať výzvu k platbe poštou, čo je spoplatnené podľa cenníka.
-
Vady v nesprávne vyúčtovaných
platbách za služby môže zákazník uplatniť do 10 dní
po obdržaní výzvy k platbe. V opačnom prípade uznáva
zákazník úplne výšku predpísanej čiastky ako svoj záväzok
voči poskytovateľovi a to najmä preto, že poskytovateľ
začal poskytovať službu okamžikom obdržania a autorizácie
objednávky.
-
Za deň splnenia peňažného
záväzku je považovaný deň vyhodnotenia platby technickými systémami poskytovateľa alebo nasledujúci pracovný deň po pripísaní platby v prospech účtu poskytovateľa, alebo deň zaplatenia v hotovosti v sídle poskytovateľa za predpokladu, že boli dodržané údaje: čiastka a identifikácia platby (variabilný symbol) a v prípade bankového prevodu aj účet uvedený na výzve k úhrade. Zákazník obdrží do 15 dní od prijatia platby riadny elektronický daňový doklad na fakturačný e-mail v Centre administrácie.
-
Zákazník výslovne súhlasí so zasielaním daňových dokladov v elektronickej forme, podpísaných zaručeným elektronickým podpisom, vydaným niektorou z akreditovaných certifikačných autorít.
-
V prípade neuhradenia
poplatkov v stanovenom období má poskytovateľ právo prerušiť
poskytovanie služieb. Poskytovateľ obnoví poskytovanie
služieb až po plnej úhrade dlžnej čiastky a zaplatení
poplatku za znovuobnovenie služieb podľa aktuálneho cenníka
poskytovateľa.
-
Neuhradením pravidelných
poplatkov Zmluvný vzťah medzi poskytovateľom a zákazníkom
nezaniká a nie je uzatváraný ani účet zákazníka. Poskytovateľ
má právo využiť všetky zákonné prostriedky k vymoženiu
takto vzniknutého nároku.
-
Prípadné upomienky k úhrade
zasiela poskytovateľ prostredníctvom elektronickej pošty,
pričom každá upomienka je zmluvnými stranami považovaná
za pokus o zmier podľa platného právneho poriadku Slovenskej republiky.
Zmluvné strany tento spôsob zaslania upomienky považujú
za transparentný a zaväzujú sa ho rešpektovať rovnako ako
by bol vykonaný v tlačenej podobe. Výššie uvedený postup
nevylučuje možnosť zaslať upomienku poštou.
-
Poskytovateľ je oprávnený
účtovať zákazníkovi Zmluvný úrok z omeškania vo výške
0,05% z neuhradených záväzkov zákazníka za každý deň
omeškania s vyúčtovanými platbami za objednané služby.
-
Obmedzenie alebo prerušenie poskytovania
služieb zo strany poskytovateľa v dôsledku porušenia
povinností zákazníka podľa týchto zmluvných podmienok
nezbavuje zákazníka povinnosti platiť pravidelné platby
v súlade s aktuálnym ceníkom poskytovateľa.
-
Poskytovateľ umožňuje zákazníkovi, ktorý riadne objednal a tiež zaplatil cenu novej služby na základe výzvy k platbe, aby najneskôr do tridsiatich dní od objednania službu písomne vypovedal (písomná forma je splnená tiež zaslaním e-mailu poskytovateľovi). V takom prípade poskytovateľ zákazníkovi vráti uhradenú cenu podľa vystavenej výzvy a to do dvadsiatich dní od doručenia výpovede služby poskytovateľovi. Pokiaľ poskytovateľ so zriadením a prevádzkou služby mal zrejmé náklady, je vykonané vyúčtovanie a zníženie vrátenej čiastky. Na služby ponúkané v akciách a po uplynutí tridsaťdňovej lehoty odo dňa objednania už zákazník nie je oprávnený službu podľa tohoto bodu vypovedať a požadovať vrátenie uhradených finančných prostriedkov.
Zodpovednosť zmluvných strán a náhrada
škody
-
Poskytovateľ nezodpovedá
za prípadné zamietnutie registrácie doménového mena príslušnou
registračnou autoritou. Poskytovateľ ďalej nenesie zodpovednosť
za uvolnenie doménového mena k registrácii tretej osobe
pri včasnom neuhradení udržiavacích poplatkov zákazníkom alebo pri nedodržaní pravidiel a podmienok uvedených v bode 3.1.
-
Zákazník plne zodpovedá za
správnosť a úplnosť všetkých údajov uvedených v objednávke
služieb a za včasné oznámenie akýchkoľvek zmien týchto
údajov poskytovateľovi a príslušným registračným autoritám.
Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné
nedorozumenia vzniknuté porušením tejto oznamovacej povinnosti,
a to najmä za nedorozumenia vzniknuté pri komunikácii
medzi zákazníkom a poskytovateľom prostrednictvom elektronickej
adresy zákazníka, ktorú má uvedenú v klientskom Centre administrácie.
Zákazník plne nesie následky toho, že adresa, na ktorú mu budú poskytovateľom zasielané dôležité informácie, už nie je aktuálna.
-
Poskytovateľ nenesie zodpovednosť
za obsah a využitie objednaných služieb, najmä za akékoľvek
jednanie zákazníka, ktoré by bolo porušením článkov 3.8
až 3.16 týchto zmluvních podmienok alebo v rozpore so
zákonmi Slovenskej republiky, s normami príslušných orgánov Európskej únie, Európskych spoločenstiev, Európskeho hospodárského spoločenstva, pokiaľ sa na základe pristúpenia Slovenskej republiky k Európskej únii priamo aplikujú tiež na teritórium Slovenskej republiky. Zákazník plne zodpovedá za to,
že obsah všetkých informácií, údajov a dát, umiestnených
na virtuálnom servere zákazníka, nie je v rozpore s právnym
poriadkom Slovenskej republiky, s verejným poriadkom, s dobrými
mravmi alebo so zásadami poctivého obchodného styku.
-
Zákazník berie na vedomie,
že komunikácia prostredníctvom siete Internet nie je úplne
bezpečná a že prenášené údaje môžu byť napadnuté alebo
stratené a že existujú alebo môžu existovať určité aplikácie,
prostredníctvom ktorých môžu tretie osoby získať prístup
ku koncovému zariadeniu zákazníka, resp. k informáciám
a dátam, ktoré nie sú verejne prístupné. Poskytovateľ
sa zaväzuje vyvinúť maximálne možné úsilie k zaisteniu
bezpečnosti dát na svojich serveroch. Poskytovateľ nezodpovedá
za akékoľvek škody vyplývajúce z takéhoto prístupu tretej
osoby ku koncovému zariadeniu zákazníka a neverejným
údajom ani za používanie výššie uvedených aplikácií zákazníkom.
-
Zákazník je oboznámený, že
používanie, kontrola, údržba a opravy dátovej siete a
iných zariadení poskytovateľa môže viesť k výpadku objednaných
služieb a prípadne k strate dát zákazníka aj napriek tomu,
že sú zákazníkove dáta pravidelne zálohované. Poskytovateľ
nenesie žiadnu zodpovednosť za strátu dát.
-
Poskytovateľ nezodpovedá
za prerušenie alebo obmedzenie poskytovania služieb v dôsledku
konania tretích osôb, zásahu vyššej moci alebo z dôvodu
poruchy na zariadení iných dodavateľov (napr. výpadky
elektrickej energie, telekomunikačného spojenia atď.).
-
Zákazník sa zaväzuje uhradiť
všetku škodu spôsobenú poskytovateľovi porušením ktoréhokoľvek
ustanovenia týchto zmluvných podmienok, a to skutočnú
škodu, ako aj ušlý zisk.
Reklamácie a odstraňovanie porúch a závad
-
Zákazník je povinný oznámiť
poskytovateľovi obmedzenia, prerušenia poskytovania objednaných
služieb, alebo iné závady na strane poskytovateľa okamžite
po ich zistení.
-
Poskytovateľ sa zaväzuje
odstrániť závady na svojej strane, pokiaľ znemožňujú zákazníkovi
využívať objednané služby, do 72 hodín od doručenia
ich oznámenia poskytovateľovi, pokiaľ mu v tom nebránia
objektívne príčiny.
-
Náklady na odstránenie závad
nesie poskytovateľ s výnimkou prípadov, keď závadu spôsobil
zákazník sám, alebo bola spôsobená poruchou na jeho koncovom
zariadení. V takom prípade je zákazník povinný uhradiť
poskytovateľovi náklady na odstránenie závady podľe aktuálneho
platného cenníka poskytovateľa.
-
V prípade, že sa zákazník
domnieva, že poskytované služby svojim rozsahom, kvalitou
alebo cenou nezodpovedajú podmienkam a preto vykazujú
vady, je oprávnený príslušné práva z zodpovednosti za
tieto vady písomne uplatniť u poskytovateľa, a to dopisom,
faxom alebo e-mailom, bez zbytočného odkladu po ich zistení.
-
Uplatnenie reklamácie podľa
predchádzajúceho článku nemá vplyv na výšku a splatnosť pravidelných
mesačných poplatkov.
-
Reklamáciu poskytovateľ vybaví
v primeranej lehote podľa jej zložitosti a prípadnej
technickej alebo administratívnej náročnosti.
-
Poskytovateľ sa zaväzuje vrátiť používateľovi 1/30 mesačného poplatku za každý deň, v ktorom mu neposkytne služby dlhšie než 4 hodiny dohodnutým spôsobom. V prípade, že v priebehu kalendárneho mesiaca bolo 7 a viac dní, v ktorých nebola dlhšie než 4 hodiny poskytnutá služba dohodnutým spôsobom, má použivateľ nárok na plné vrátenie celého mesačného poplatku. Poplatky sa vracajú len na základe písomnej reklamácie služieb používateľom, ktorá je doručená poskytovateľovi do 30 dní odo dňa, kedy služba nebola poskytnutá dohodnutým spôsobom. Poplatky sa vracajú formou ich odrátania z najbližšej platby používateľa, alebo navýšením obdobia pre využívanie služieb.
Trvanie, zmeny a zánik zmluvy
-
Zmluva je uzatvorená na
dobu neurčitú.
-
Zmluva môže být menená
na základe žiadosti zákazníka v súlade s aktuálnou ponukou
služieb poskytovateľa alebo postupom uvedeným v týchto
zmluvných podmienkach.
-
Zákazník nie je oprávnený
bez predchádzajúceho písomného súhlasu poskytovateľa previesť
alebo postúpiť práva a povinnosti, vyplývajúce zákazníkovi
zo zmluvy, na tretiu osobu.
-
Zákazník i poskytovateľ
sú oprávnení zmluvu vypovedať bez udania dôvodu.
Výpoveď môže byť zákazníkom podaná najskôr po uplynutí
3 kalendárnych mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy a
musí byť poskytovateľovi doručená písomne dopisom, faxom
alebo e-mailom.
-
Výpovedná lehota je jeden
kalendárny mesiac a začína plynúť 1. dňom kalendárneho
mesiaca, nasledujúceho po dni, kedy bola písomná výpoveď
doručená druhej strane.
-
Poskytovateľ je oprávnený
odstúpiť od zmluvy v prípade porušenia zmluvných podmienok
zákazníkom. Odstúpenie od zmluvy je účinné zaslaním
odstúpenia poskytovateľa na elektronickú adresu zákazníka
uvedenú v Centre administrácie.
-
Počas plynutia výpovednej
lehoty je poskytovateľ oprávnený účtovať zákazníkovi
pravidelné poplatky za služby popr. iné poplatky podľa
tejto zmluvy a aktuálne platného cenníka služieb poskytovateľa
a zákazník je povinný tieto poplatky riadne platiť.
-
Ak vznikne v prípade výpovede
zmluvy preplatok na pravidelných poplatkoch vyšší než 50 €, je poskytovateľ
povinný na písomnú výzvu zákazníka tento preplatok
vrátit do 60 dní od doručenia výzvy s výnimkou prípadu
odstúpenia od zmluvy zo strany poskytovateľa, kedy
sa preplatok nevracia. Poplatky za odoslanie preplatku bankovým prevodom hradí v plnom rozsahu Zákazník.
-
Zmluva automaticky zaniká, pokiaľ Zákazník počas 2 rokov nevyužíva žiadnu službu u poskytovateľa a nemá žiadnu doménu na svojom účte v Centre administrácie.
-
Zánik zmluvy nemá vplyv
na nárok poskytovateľa na úhrady všetkých dlžných
čiastok za objednané a využívané služby.
Záverečné ustanovenia
-
Zmluva medzi zákazníkom
a poskytovateľom nadobúda platnosť a účinnosť okamžikom
potvrdenia objednávky služieb zákazníkom najmä prostredníctvom
siete Internet, prípadne osobne, alebo telefonicky.
-
V súlade s ustanovením
§262 odst.1 obchodného zákonníka sa strany dohodli,
že ich Zmluvný vzťah a spory z neho vzniknuté sa budú
riadiť obchodným zákonníkom.
-
Tieto Zmluvné podmienky nahradzujú
v plnom rozsahu všetky predchádzajúce Zmluvné podmienky
vzťahujúce sa k službám poskytovateľa.
-
Pokiaľ je v podmienkach bod, ktorý je v rozpore so zákonom, platí ustanovenie zákona. Ostatné body zmluvy zostávajú týmto nedotknuté.
-
Tieto Zmluvné podmienky nadobúdajú
účinnosť dňa 1. 12. 2007