Zmluvné podmienky pre využívanie kreditného systému
Zmluvné strany súhlasia s uvedenými podmienkami pre využívanie kreditného systému, určeného na úhradu služieb poskytovaných spoločnosťou ZONER s.r.o. na projekte SlovakNet.sk.Objednaním, zriadením a využívaním služby prostredníctvom Internetu vyslovuje a potvrdzuje Objednávateľ, rovnako ako Poskytovateľ, svoj záväzok riadiť sa nižšie uvedenými podmienkami rovnako, ako by boli tieto podmienky vytlačené a podpísané vo forme Zmluvy. Tieto zmluvné podmienky sú platné od 16. 5. 2016 v aktuálnom znení (Zmluvné podmienky kreditného systému) a záväzné.
-
Úvodné ustanovenia
1.1 Spoločnost ZONER, s.r.o. vydáva v súlade s §273 zák. č. 513/1991 Zb. (Obch. zák.) v platnom znení tieto všeobecné zmluvné podmienky, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy, uzatvorenej medzi:
ZONER, s.r.o., so sídlom Jaskový rad 5, 83101 Bratislava 37, IČO: 35770929, zapísanou v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddíl Sro, vložka 19487/B, (ďalej len ”Poskytovateľ”) na strane jednej
a
Zákazníkom
(dále jen ”Zákazník”) na strane druhej.
1.2 Zákazníkom je fyzická alebo právnická osoba, ktorej spoločnost ZONER, s.r.o. poskytuje služby na základe objednávky služieb, podanej prostredníctvom siete internet alebo písomne, osobne alebo telefonicky. 1.3 Využívaním služieb kreditného systému prostredníctvom siete internet vyslovuje zákazník, rovnako ako poskytovateľ, svoj záväzok riadiť sa týmito všeobecnými zmluvnými podmienkami rovnako, ako by tieto podmienky boli vytlačené a podpísané vo forme Zmluvy. Všeobecné zmluvné podmienky sú záväzné v platnom aktuálnom znení a sú verejne prístupné na stránkach www.SlovakNet.sk.
- Predmet zmluvy
2.1 Predmetom zmluvy je úprava právnych vzťahov medzi Poskytovateľom a Zákazníkom pri poskytovaní a využívaní služby Kreditný systém.2.2 Kreditným systémom sa rozumie služba, ktorá umožňuje Záakazníkovi zaslať na účet Poskytovateľa zvolenú finančnú čiastku (kredit), z ktorej sú následne hradené služby u Poskytovateľa.2.3 Kreditný systém je možné použiť len na úhradu platieb za domény - registráciu domény, platbu obnovovacieho poplatku (RENEW) a prípadne špecifických doménových poplatkov, ak je to umožnené.
- Práva a povinnosti zmluvných strán
3.1 Poskytovateľ sa zaväzuje vyvíjať a udržiavať Kreditný systém v súlade s daňovými zákonmi a v riadnom technickom stave.3.2 Poskytovateľ je oprávnený prerušiť poskytovanie služieb na nevyhnutný čas, ak je toto prerušenie nutné z dôvodu údržby alebo upgrade systému.3.3 Zákazník je povinný využívať poskytovanú službu v súlade s platnými právnymi predpismi a s týmito podmienkami.3.4 Zákazník je povinný kontrolovať vyúčtovanie platieb a služieb pravideľne a okamžite upozornit Poskytovateľa na nezrovnalosti.3.5 Poskytovateľ je oprávnený v priebehu trvania zmluvy zmeniť tieto zmluvné podmienky. Taká zmena bude oznámená zákazníkovi na elektronickú adresu, ktorú má uvedenú ako kontaktnú v Centre administrácie, a to najneskôr do 30 dní pred nadobudbutím účinnosti zmeny. Ak zákazník nedoručí do 30 dní od tohoto oznámenia poskytovateľovi písomnú výpoveď zmluvy o využívaní Kreditného systému, považuje sa to za súhlas s novým znením zmluvných podmienok.
- Poplatky, platobné podmienky, platobné metódy
4.1 Službu Kreditný systém môže využívať akýkoľvek Zákazník. Služba je poskytovaná bez poplatku. 4.2 Zákazník má možnosť "nabíjať" kredit jednorázovou úhradou pod samostatným variabilným systémom, pravidelnými platbami pod unikátnym variabilným systémom alebo on-line na základe prístupných platobných kanálov. 4.3 Uhradený kredit je zákazníkovi pripísaný až okamihom vyhodnotenie technickými prostriedkami, prípadne potvrdením platby zodpovednou osobou. 4.4 Zákazník je povinný pri platbách používať presné platobné údaje (VS). V opačnom prípade Poskytovateľ negarantuje pripísanie platieb na kredit a Zákazník musí túto skutočnosť reklamovať. 4.5 Kreditný systém podporuje tieto platobné metódy: - bankové prevody platieb
- hotovostná platba v sídle Poskytovateľa
- vybranými on-line platbami
3.5 Minimálna čiastka na jedno dobitie je 20,- € vr. DPH
- Zrušenie kreditu
5.1 Zákazník má možnosť kedykoľvek požiadať o zrušenie Kreditného systému pre svoj účet podľa týchto Zmluvných podmienok. Výpoveď podáva zákazník len písomne. Zároveň s výpoveďou služby Zákazník uvádza číslo účtu, na ktorý Poskytovateľ prevedie zostatok po vyúčtovaní. 5.2 Poskytovateľ po obdržaní žiadosti o zrušenie kreditu vykoná vyúčtovanie a následne po odsúhlasení Zákazníkom zabezpečí zaslania vyúčtovaného zostatku na účet Zákazníka. 5.3 Poskytovateľ vracia len zostatok kreditu, ktorý bol Zákazníkom uhradený. Do tohoto zostatku sa nepočítajú kreditné a akčné bonusy, pripísané Poskytovateľom v priebehu prevádzky Kreditného systému na zákazníckom účte. 5.4 Nevyužité kreditné a akčné bonusy po zrušení kreditu prepadajú bez náhrady. 5.5 Vyúčtovanie kreditu je spoplatnené 2% z celkového kreditného zostatku. Minimálne čiastkou 4 €, maximálne čiastkou 20 €.
- Reklamácie, zodpovednosť zmluvných strán
6.1 Zákazník je povinnný oznámiť Poskytovateľovi reklamácie využívania Kreditného systému ihneď po zistení nezrovnalostí. Zvyčajne sa jedná o reklamáciu pripísania zaslaného kreditu alebo reklamáciu vyúčtovania. Reklamácie, ktoré nebudú uplatnené do 30 dní od dátumu vzniku reklamovanej události, nie je Poskytovateľ povinný riešiť. 6.2 Reklamáciu uplatňuje Zákazník u Poskytovateľa výhradne písomne vo forme e-mailu, faxu alebo dopisom, bez zbytočného odkladu po ich zistení. 6.3 Reklamáciu Poskytovateľ vybaví v primeranej lehote podľa jej zložitosti a prípadnej administratívnej náročnosti. 6.4 Poskytovateľ nezodpovedá za škody v prípade nemožnosti uhradenia akejkoľvek služby pomocou Kreditného systému, zvlášť pri oneskorenom hradení závazkov Zákazníka voči Poskytovateľovi (platba služieb po splatnosti, platba za domény v krátkom čase pred expiráciou). 6.5 Zákazník berie na vedomie, že Kreditný systém dopĺňa platobní možnosti hradenia služieb a v prípade nefunkčnosti je povinný využiť iné spôsoby úhrady služieb do vyriešenia problému.
- Trvanie, zmeny a zánik zmluvy
7.1 Zmluva je uzatvorená na dobu neurčitú. 7.2 Zákazník aj Poskytovateľ sú oprávnení zmluvu vypovedať bez udánia dôvodu a musí byť poskytovateľovi doručená písomne e-mailom. 7.3 Výpovedná lehota je jeden kalendárny mesiac a začína plynúť 1. dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po dni, kedy bola písomná výpoveď doručená druhej strane. 7.4 Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade porušenia zmluvných podmienok zákazníkom. Odstúpenie od zmluvy je účinné doručením odstúpenia Poskytovateľa na evidovanú elektronickú adresu zákazníka. 7.5 Zánik zmluvy nemá vplyv na nárok poskytovateľa na úhrady všetkých dlžných čiastok za objednané služby.
- Záverečné ustanovenia
8.1 Zmluva medzi zákazníkom a poskytovateľom nadobúda platnosť a účinnosť okamžikom potvrdenia objednávky služieb zákazníkom prostredníctvom siete internet. 8.2 V súlade s ustanovením §262 odst.1 obchodného zákonníka sa strany dohodli, že ich zmluvný vzťah a spory z neho vzniknuté sa budú riadiť obchodným zákonníkom. 8.3 Tieto zmluvné podmienky dopĺňajú ostatné Zmluvné podmienky, vzťahujúce sa k službám poskytovateľa. 8.4 Tieto zmluvné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1. 5. 2016