Časté otázky
Tu Vám v niekoľkých bodoch odpovieme na časté otázky ohľadom novej partnerskej spolupráce. Ak nenájdete odpoveď na svoju otázku, neváhajte a kontaktujte nás na e-mail admin@zoner.sk alebo na niektorom z kontaktných telefónov.
Ako sa môžem stať partnerom SlovakNET.sk?
Partnerom SlovakNET.sk sa môže stať každý, kto má štatút podnikateľa (tj. firma alebo živnostník), bude mať potvrdenú partnerskú zmluvu a bude mať min. 3 platené www služby na SlovakNET.sk.
Aké výhody mi partnerstvo so SlovakNET.sk prináša?
Hlavnou výhodou je možnosť poskytovať webhosting na profesionálnej úrovni s nulovými nákladmi a využitím všetkých možností silného zázemia prevádzkovateľa webhostingu SlovakNET.sk. Napr. 24/7 technická podpora, vývoj nových služieb, profesionálna administrácie. Zároveň je k dispozícii automatizovaná on-line administrácia pre objednávky, fakturáciu a správu služieb.
Ako premigrujem svojich terajších zákazníkov na SlovakNET.sk?
Presun existujúcich zákazníkov je uskutočňované individuálne s asistenciou našich administrátorov tak, aby nedošlo k žiadnym výpadkom služieb. Všetky domény sú potom centralizované na plne administrovatelný účet.
Potrebujem k správe svojich zákazníkov vašu asistenciu?
V Centre administrácie je možné spravovať všetky domény, bez nutnosti kontaktovať našu spoločnosť. Získavate tým plnú nezávislosť a zároveň kontrolu nad programami svojimi i svojich zákazníkov.
Aký je vzťah SlovakNET.sk k zákazníkom partnera?
Zákazníkov našich partnerov naša spoločnosť v žiadnom prípade nekontaktuje a ani s nimi nevstupuje do akéhokoľvek obchodného vzťahu. Priamy kontakt zákazníka partnera z našej strany môže nastať iba v extrémnych prípadoch, akým je napráklad dlhá neaktivita partnera či riziko zrušenia doménového mena.
Aké sa počítajú provízie so služieb?
Nárok na zľavu z webhostingových služieb získate už objednávkou tretieho hostingového programu pod Váš partnerský účet. V tomto okamžiku získavate nárok na základnú partnerskú zľavu vo výške 20%. Ďalšie navyšovanie provízie je dané množstvom prevádzkovaných služieb. Získanie základnej partnerskej zľavy je možné už od prvého okamžiku spustenia spolupráce v prípade, že partnerom je firma, ktorá podniká v oblasti IT a je schopná zaručiť svojim klientom garantované služby. Partnerské ceny za registráciu a obnovu domén sú stanovené pevnou sumou.
Môžem predávať služby za iné ceny?
Do cenovej politiky partnerov v zásade nezasahujeme a výška konečnej ceny pre zákazníkov nie je regulovaná.
Môžem predávať služby SlovakNET pod svojím menom?
Áno, naše služby môžete predávať pod Vaším menom/názvom firmy.
Ako funguje zákaznícka podpora SlovakNET a pre koho je určená?
Naším partnerom, je k dispozícii Nonstop 24/7 zákaznícka podpora na e-mail alebo telefóne. Nonstop technická podpora NIE je určené pre zákazníkov partnerov. Technickú podporu si zaisťujú partneri pre svojich zákazníkov sami.
Môžem byť uvedený v zozname "Autorizovaných partnerov"?
Každý partner, ktorý aktívne ponúka naše produkty môže požiadať o umiestnenie do zoznamu autorizovaných partnerov. V zozname sa budú nachádzať partneri, ktorý poskytujú svojim zákazníkom kvalitné služby a s ktorými prebieha bezproblémová a korektná spolupráca.