Kreditný systém - Zmluvné podmienky
Zmluvné strany súhlasia s uvedenými podmienkami pre využívanie kreditného systému, určeného na úhradu služieb poskytovaných spoločnosťou ZONER s.r.o. na projektoch SlovakNET.sk.
Objednaním, zriadením a využívaním služby prostredníctvom Internetu vyslovuje a potvrdzuje Objednávateľ, rovnako ako Poskytovateľ, svoj záväzok riadiť sa nižšie uvedenými podmienkami, akoby boli tieto podmienky vytlačené a podpísané vo forme Zmluvy. Tieto zmluvné podmienky sú platné od 16. 5. 2011 v aktuálnom znení (Zmluvné podmienky kreditného systému) a záväzné.
Obsah
Úvodné ustanovenia
1.1 Spoločnosť ZONER s.r.o. vydáva
znení tieto všeobecné zmluvné podmienky,
ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy, uzavretej medzi:
ZONER, s.r.o.,
so sídlom Jaskový rad 5, Bratislava 37, 83101, IČO: 35770929, (ďalej len ”Poskytovateľ”) na strane jednej
a
Zákazníkom
(ďalej len ”Zákazník”) na strane druhej.
1.2 Zákazníkom je fyzická alebo právnická osoba, ktorej spoločnosť ZONER s.r.o. poskytuje služby na základe objednávky služieb podanej prostredníctvom siete internet alebo písomne, osobne či telefonicky.
1.3 Využívaním služieb kreditného systému prostredníctvom siete internet vyslovuje zákazník, rovnako ako poskytovateľ, svoj záväzok riadiť sa týmito všeobecnými zmluvnými podmienkami, akoby tieto podmienky boli vytlačené a podpísané vo forme zmluvy. Všeobecné zmluvné podmienky sú záväzné v platnom aktuálnom znení, ktoré sú
Predmet zmluvy
2.1 Predmetom zmluvy je úprava právnych vzťahov medzi Poskytovateľom a Užívateľom pri poskytovaní a využívaní služby Kreditný systém.
2.2 Kreditným systémom sa rozumie služba, ktorá umožňuje Užívateľovi zaslať na účet Prevádzkovateľa zvolený finančný obnos (kredit), z ktorého sú následne hradené služby u Prevádzkovateľa.
2.3 Kreditným systémom je možné použiť iba na úhradu platieb za domény - registráciu domény, platbu obnovovacieho poplatku (RENEW) a prípadne špecifických doménových poplatkov, ak je to umožnené.
Práva a povinnosti zmluvných strán
3.1 Poskytovateľ sa zaväzuje vyvíjať a udržiavať Kreditný systém v súlade s daňovými zákonmi a v riadnom technickom stave.
3.2 Poskytovateľ je oprávnený prerušiť poskytovanie služieb na nevyhnutne dlhú dobu, ak je toto prerušenie nevyhnutné z dôvodu údržby alebo upgrade systému.
3.3 Zákazník je povinný využívať poskytovanú službu v súlade s platnými právnymi predpismi a s týmito podmienkami.
3.4 Zákazník je povinný kontrolovať vyúčtovanie platieb a služieb pravidelne a neodkladne upozorniť Poskytovateľa na nezrovnalosti.
3.4 Poskytovateľ je oprávnený počas trvania zmluvy zmeniť tieto zmluvné podmienky. Takáto zmena bude oznámená zákazníkovi na elektronickú adresu, ktorú má uvedenú ako kontaktnú v Centre administrácie, a to najneskôr do 30 dní vopred, než má zamýšľaná zmena nadobudnúť účinnosť. Ak zákazník nedoručí do 30 dní od tohto oznámenia poskytovateľovi písomnú výpoveď zmluvy o využívaní Kreditného systému, považuje sa toto za súhlas s novým znením zmluvných podmienok.
Poplatky, platobné podmienky, platobné metódy
4.1 Službu Kreditný systém môže využívať akýkoľvek Zákazník. Služba je poskytovaná bez poplatku.
4.2 Zákazník má možnosť "nabiť" kredit jednorazovou úhradou pod samostatným variabilným systémom, pravidelnými platbami pod unikátnym variabilným systémom alebo on-line na základe dostupných platobných kanálov.
4.3 Uhradený kredit je zákazníkovi pripísaný až okamihom vyhodnotenia technickými prostriedkami, prípadne potvrdením platby zodpovednej osoby.
4.4 Zákazník je povinný pri platbách používať presné platobné údaje (VS). V opačnom prípade Prevádzkovateľ negarantuje pripísanie platieb na kredit a Zákazník musí túto skutočnosť reklamovať.
4.4 Kreditný systém podporuje tieto platobné metódy:
- bankové prevody platieb
- hotovostná platba v sídle Prevádzkovateľa
- vybranými on-line platbami
3.4 Minimálna suma pre jedno dobitie je 20,- € vrátane DPH
Zrušenie kreditu
5.1 Zákazník má možnosť kedykoľvek požiadať o zrušenie Kreditného systému pre svoj účet podľa týchto Zmluvných podmienok. Výpoveď podáva zákazník iba písomne. Súčasne s výpoveďou služby Zákazník uvádza číslo účtu, na ktorý Prevádzkovateľ prevedie zostatok po vyúčtovaní.
5.2 Prevádzkovateľ po žiadosti o zrušenie kreditu vykoná vyúčtovanie a následne odsúhlasenie so Zákazníkom zabezpečí zaslanie vyúčtovaného zostatku na účet Zákazníka.
5.3 Poskytovateľ vracia iba zostatok kreditu, ktorý bol Zákazníkom uhradený. Do tohoto zostatku sa nepočíta kreditné a akčné bonusy, pripísané Prevádzkovateľom počas prevádzky Kreditného systému na zákazníckom účte.
5.4 Nevyužité kreditné a akčné bonusy po zrušení kreditu prepadnú bez náhrady.
5.4 Vyúčtovanie kreditu je spoplatnené 2% z celkového kreditného zostatku. Minimálne čiastkou 4 €, maximálne čiastkou 20 €.
Reklamácie, zodpovednosť zmluvných strán
6.1 Zákazník je povinný oznámiť poskytovateľovi reklamáciu využívania Kreditného systému neodkladne po zistení nezrovnalostí. Prevážne ide o reklamáciu pripísania výšky zaslaného kreditu alebo reklamáciu vyúčtovania. Reklamácie, ktoré nebudú vykonané do 30 dní od dátumu vzniku reklamovanej udalosti, nie je Prevádzkovateľ nútený riešiť.
6.2 Reklamáciu uplatňuje Zákazník u Prevádzkovateľa výhradne písomne vo forme e-mailu, faxu alebo listom, bez zbytočného odkladu po ich zistení.
6.3 Reklamáciu Poskytovateľ vybaví v primeranej lehote podľa jej zložitosti a prípadnej administratívnej náročnosti.
6.4 Poskytovateľ nezodpovedá za škody v prípade nemožnosti uhradenia akýchkoľvek služieb pomocou Kreditného systému, zvlášť pri oneskorenom uhradení záväzkov Zákazníka voči Poskytovateľovi (platba služieb po splatnosti, platba za domény v krátkej dobe pred expiráciou).
6.4 Zákazník berie na vedomie, že Kreditný systém dopĺňa platobné možnosti uhradenia služieb a v prípade nefunkčnosti je povinný využiť iné spôsoby úhrady služieb do vyriešenia problému.
Trvanie, zmeny a zánik zmluvy
7.1 Zmluva je uzavretá na dobu neurčitú.
7.2 Zákazník aj poskytovateľ sú oprávnení zmluvu vypovedať bez udania dôvodu a musia byť poskytovateľovi doručená písomne e-mailom.
7.3 Výpovedná lehota činí jeden kalendárny mesiac a začína plynúť 1. dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po dni, kedy bola písomná výpoveď doručená druhej strane.
7.4 Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade porušenia zmluvných podmienok zákazníkom. Odstúpenie od zmluvy je účinné doručením odstúpenia poskytovateľa na evidovanú elektronickú adresu zákazníka.
7.4 Zánik zmluvy nemá vplyv na nárok poskytovateľa na úhrady všetkých dlžných čiastok za objednané služby.
Záverečné ujednania
8.1 Zmluva medzi zákazníkom a poskytovateľom nadobúda platnosti a účinnosti okamihom potvrdenia objednávky služieb zákazníkom prostredníctvom siete internet.
8.2 V súlade s ustanovením §262 ods.1 obchodného zákonníka sa strany dohodli, že ich zmluvný vzťah a spory z neho vzniknuté sa budú riadiť obchodným zákonníkom.
8.3 Tieto zmluvné podmienky dopĺňajú ostatné Zmluvné podmienky vzťahujúce sa k službám poskytovateľa.
8.4 Tieto zmluvné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1. 6. 2011